Ο βοτανικός μας κήπος

Ο βοτανικός μας κήπος

Ο βοτανικός μας κήπος

01 Απριλίου 2026

Στο πλαίσιο της αειφορίας οι μαθητές μας της Στ΄τάξης συζήτησαν για την ελληνική φύση, η οποία είναι πλούσια σε βότανα με αποδεδειγμένα οφέλη για την υγεία, την ευεξία και τη διάθεση του ανθρώπου. Αφού αντιλήφθηκαν την αξία που προσφέρει η ένταξή τους στη διατροφή μας, φύτεψαν τα δικά τους βότανα στα παρτέρια του Σχολείου μας.

Συλλογή Φωτογραφιών
(4 φωτογραφίες)